100311


Imorse klev jag upp tidigt och tog bussen till Brunflo. När jag kom dit väntade jag på att Viktoria skulle komma, vi skulle skriva  projektraporten :) När hon kom började jag med lunch, pappa ville ha lunchen klar kl 12 :) Det blev gott.

När pappa åkte tillbaka till jobbet började jag och Viktoria med pluggandet, vi kom igång med projektraporten och kom en liten bit :) Skönt att man kommit igång med den iaf. När klockan blev fem orkade vi inte plugga mer, så vi väntade på att pappa skulle komma hem så att han kunde köra oss till shell :)

När vi var på väg hem så ville pappa bjuda oss på rett inn, mums :) så det blev pizza till middag innan Viktoria skulle ta bussen hem :)



Nu ikväll kom prinsen och hämtade mig i Brunflo söt som han är :) ♥



Just nu håller min prins på att testa kläder och skor som han har beställt hem, sjukt snygg kille ;)


elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0