100310


Igår när jag vaknade drog jag upp prinsen från sängen, han hade lovat att han skulle köra mig till Brunflo. Jag skulle hem till mamma och plugga massor.

På väg till Brunflo kom vi på att vi skulle åka till pappa på jobbet så att han kunde beställa hem nya vinterdäck till bilen. Men det visade sig att dom hade fyra stycken hemma, så prinsen slog till och köpte dom :) Så nu har vi nya vinterdäck på bilen, skönt.

Det blev massor med plugg och innan jag skulle hem tog jag och klippte pappa :)

När jag kom hem kikade jag posten och hade fått hem mitt löshår jag beställt, så nu blir håret långt :)

Imorse tog jag bussen ner till stan strax innan 10, köpte födelsedagspresent till syster min. Idag är det hennes dag :) Sen när jag var klar på stan kom syster och Nicklas och hämtade mig för jag skulle till Brunflo med dom och fixa systers tårta :)
Så idag har det blivit massor med svull, hihi.  Grattis syster ♥

När jag var i Brunflo ringde mamma och frågade vad jag har beställt IGEN, hehe. Prinsen beställde en superfin klänning till mig i måndags och det var den som hade kommit :) Den kommer bli supersnygg till sommaren ♥



Nu väntar jag på att prinsen ska komma hem från jobbet, då ska han få lite smörgåstårta :) Sen väntar sängen.



Theodor Bergström, min prins ♥


elinmariaeriksson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0