100308

Ojoj vad tiden går! Jag har varken haft tid eller lust att skriva blogg, kan sammanfatta lite kort vad jag har gjort senaste tiden :)

100227
- Pappa kom in till stan för att hämta mig så att vi kunde åka ner på stan, jag skulle shoppa friluftslivs grejer :) Det blev en ny vintersovsäck, sovsäckstäcke, liggunderlag och ett underställ, det blev dyrt.. Men söt som min pappa är så betalade han hälften :) ♥

När vi var klar körde pappa hem mig. Jag och prinsen packade lite smått och åkte till Pilis, vi var där och hade det mysigt.

100228 - När vi åkte hem från pilis så släppte prinsen av mig i Brunflo hos mamma och pappa, där packade jag på mig lite grejer för att sedan åka till mormor och låna hennes skidor. När jag kom hem till stan var det bara att börja packa för morgondagen.

100301 - Efter skolan tog jag och Emmelie i min klass bussen till Spikbodarna, där mötte vi resten av gruppen i friluftsliv, vi skulle skotta snöhögar, vi skottade och skottade. När jag var klar där tog jag bussen till brunflo, kom dit vid 8. Då åkte jag och mamma till Jonatan och kikade på bilderna till min och Viktorias bok (till projektarbetet), såg superbra ut :) Sen körde pappa hem mig till stan.

100302 - Efter skolan tog jag, Emmelie, Viktoria & Josefin bussen till Spikbodarna. Där började vi skotta ur snöhögarna, det tog sin tid.. Mot kvällen gick Emmelie & Viktoria hem, jag stannade kvar för jag skulle sova där. Jag trodde att jag skulle frysa som bara den, men min sovsäck höll vad den lovade :) Det var lite mysigt att sova i snö, men skulle ju verkligen inte tackat nej till att ligga hemma i sängen med en varm prins ;)

100303 - På morgonen när jag vaknade var det bara att börja klä på sig för att dra sig till bussen på skidorna, när jag kom till stan trippade jag till skolan och hämtade mina vanliga skor, sen tog jag bussen hem. Jag stannade hemma den dagen..

Jag skulle kunna tänka mig att sova i snö någon mer gång, lite småmysigt :)

100304
- När skolan hade slutat skulle jag stanna kvar med en lärare för att gå igenom kursen jag ska läsa, det gick superbra och jag hoppas att allt bara flyter på nu :) Jag kom från skolan seeent den dagen...

100305 - Jag köpte balbiljetten, jag längtar som bara den :) På kvällen tränade jag och prinsen, SHIT vad skönt, måste börja ta tag i träningen nu! Efter att vi tränat åkte vi till Willys för att handla mat.

100306/100307 - Jag och prinsen har bara varit hemma och tagit det lugnt ♥ mys!

100308 - Imorse ringde mamma och väckte mig, då var det bara att kliva upp och packa ihop lite för att sedan ta bussen till Brunflo. När jag kom dit åkte jag och mamma till farmor och fikade lite :) När vi hade fikat klart åkte vi till banken så att jag kunde sätta in lite pengar på klasskontot.. Sen blev det till att plugga, plugga & plugga. Jag blev klar med några uppgifter, skönt :)
Efter en supergod middag i Brunflo, åkte jag, mamma & syster till stan för att handla lite på Maxi. Syster fyller år på onsdag så vi handlade ingredienser till tårtorna som jag ska göra :)
Nu är jag hemma i lägenheten och ska snart lägga mig, jag ska upp tidigt i morgon för att ta bussen till Brunflo.

Just det, idag fick jag hem klänningen jag ska ha på studenten. När jag beställde den tog jag en som var liiite för liten i måtten för att jag verkligen skulle ha den tajt. Nu när jag får den så är den förstor :O !!!! ÅH, så nu måste jag iväg med den så att jag får den insydd. Men men.



Jag älskar dig Theodor Bergström ♥

elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0