100226


Nu snart väntar sängen, men tänkte skriva lite kort innan :)

100 dagars var helt okej :) Dock kom jag hem med en trasig kjol och ett örhänge mindre, men det är smällar man får ta ;) Viktoria sov hos mig, så på morgonen när vi vaknade så åkte vi ner till stan för att äta på subway. Efter det väntade noliamässan.
När jag kom hem därifrån var jag helt slut, så jag slocknade på en gång ;)

Imorse tog jag mig inte upp på skolan, var så sjukt trött, FY! Men jag skickade iaf in min uppgift till läraren, så jag var ju lite duktig :) hihi.

Nu ikväll har jag och prinsen varit och kikat på Magnus Betner, han fick ju bl.a. det i julklapp av mig :) Super bra var det! Efter att det var slut åkte vi runt och kikade om det fanns någonstans vi kunde köpa pizza, men det fanns ju ingenting öppet, så vi åkte till Brunflo för att köpa pizza :P haha.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt, för jag ska ner på stan och köpa en vintersovsäck och lite andra saker. Kommer gå någon tusenlapp :( Men det är ju faktiskt något som jag behöver och även kommer ha nytta av i framtiden (vad vuxet det där lät, haha). Varför jag ska köpa det i morgon är för att på tisdag ska jag sova i bivack, huvva vad kallt :(

Nu väntar sängen, gonatt.



elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0