100222


Idag så slutade jag vid lunch, vilket var mycket skönt :) Då gick jag och Viktoria runt lite på stan och kikade, hittade massor med grejer. Så i morgon blir det shopping :) hihi.

När jag kom hem så funkade inte internet, så jag skickade sms till prinsen och hans svar var att det inte funkade imorse heller. Så jag fick ringa till com hem, det tog sin tid innan jag ens kom fram dit jag ville!! Sen pratade jag säkert i 15-20 minuter med killen som fick hjälpa mig genom allt. Så jag (vi) fick till internet till slut :) Tack och lov för det!

Ikväll har prinsen varit och tränat, så jag har vikt alla nytvättade kläder och städat min garderob, har också diskat :) Duktig flicka.

Igår kväll när jag låg i sängen kom jag på att jag har nog inget jag vill ha på hundra dagars, jag vill ha en svart klänning. Jag äger många men ingen som jag vill ha på mig då, haha! Jag vet precis hur den ska se ut i modellen.. Idag när jag städade garderoben så hittade jag en svart klänning (helt ny med lappar kvar) i en påse! Precis sån modell jag ville ha på klänningen :P Superglad vart jag!

Nu väntar sängen, gonatt.



(Viktoria, är det typ en sådan klänning du menar? :P Eller är jag helt fel ute?)

elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0