100221


Igår hade jag inte tid att kika in här, först så sov jag jättelänge, till 2-3 någon gång :P Sen när jag klivit upp ringde jag min kära fader och grattade honom, han fyllde 49 år :) Han och mamma är i stugen, därför jag var tvungen att ringa honom :)



Jag och prinsen städade lägenheten igår, sen på kvällen åkte vi till Loftet och åt 3 rätters middag, prinsen bjöd :) Det var sjukt gott, kan berätta att dom har det godaste vitlöksbrödet jag någonsin har ätit, MUMS! Efter middagen åkte vi hem och kikade på film, myste i soffan ♥ Jag älskar dig prinsen.

Imorse när jag klev upp sorterade jag all tvätt vi hade, för idag var det tvättstugan som gällde. Jag har tvättat och tvättat, hela lägenheten är full med nytvättade kläder :) Har bytt sängkläder också så inatt sover jag som en prinsessa :) hihi

Nu ikväll skulle vi ha varit i Brunflo hos pappa och ätit tårta, men han ringde och sa att vi får komma någon dag i veckan, för mamma skulle på dans, och pappa var tvungen att åka tillbaka till stugan för dom hade glömt Candys medicin där, och det funkar verkligen inte utan den.

Så just nu sitter jag här och äter kubb medans min pojke spelar tv-spel, han är min lilla tönt. Han tror seriöst att om man böjer sig fram mot någon av sidorna så ska han se hur banan kommer att fortsätta :P HAHAH ! Sötnosen min ♥

Testade min volume master i lördags, jag kan tala om att mitt hår började ryka som bara den när jag använde den. Det kanske inte är så bra, eller? Men jag fortsatte, och håret blev helt okej. Ska göra lite mindre nästa gång bara :)

Kan ju berätta för er som har mensvärk där ute i världen att det finns något som tar bort det, jag är sjukt glad att min mamma köpte dom där tabletterna till mig (just nu kommer jag inte på vad dom heter). Jag har haft ont så jääävla länge nu så det är helt sjuk, nu tar jag bara 2 tabletter 2 ggr om dagen och jag har inte ont längre, det känns så jävla underbart :) (lite ont gör det men nu hjälper det med värktablett iaf, det gjorde det inte förut!)

Nu ska jag laga middag, puss!



elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0