100219


Idag på skolan hade vi bara en lektion, när jag slutade gick jag på stan en stund för att vänta på att mamma skulle komma :) Vi gick och åt en varsin räkmacka, mums. Vi shoppade också skor, jag får aldrig nog!! Vi åkte till lillänge på djurafären för att köpa ett hundtäcke till lill killen, så nu behöver han inte frysa längre när han är ute.

Mamma har köpt några tabletter till mig som jag ska ta nu 2 st/2 ggr om dagen, mot min mensvärk. Jag hoppas verkligen att det kommer att funka!

När jag och mamma var klar med shopping så körde hon hem mig :)

Jag har fått mitt löshår nu, så nu måste jag bara beställa lite tillbehör. Jag vill sätta i det redan nu, så jag funderar på om jag ska beställa mer till sen :) hihi.
Måste också boka tid hos frisören så att jag kan färga håret :)

Nu ska jag kika lite på tv, puss!




elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0