100217


Igår efter skolan så åkte jag till Brunflo för att plugga lite :) Det gick superbra. När jag var klar med allt så körde mamma hem mig till stan. Jag slocknade på soffan på en gång, så då passade prinsen på att åka och träna lite basket och när han kom hem trippade jag in till sängen för att sova vidare :P

Igår så fixade jag flak till klassen också, eller om det var i förrgår. Skönt att det är klart nu iaf :)

Idag när jag och Viktoria kom till skolan så visade det sig att vi skulle åka långfärdsskridskor!! Vi hade inte fått någon information alls om det, så jag fick ringa prinsen så att han kunde komma ner med täckbyxor till oss. Men vi kunde inte åka men vi kunde iaf vara med nere i badhusparken :) Dock så gick vi tillbaka till skolan ganska fort :) Superkallt ute på sjön.

Idag på skolan fick jag mina betyg utskrivna, såg då att jag hade 50 poäng för mycket. Det gör absolut ingenting, men jag läser ju en extra kurs på hundra poäng för att jag har kvar det från ettan. Det betyder att jag inte behöver läsa den hundra poängskursen utan bara en femtio poängskurs! Men det får jag inte, så nu är jag skitsur. Jag tjatar på rektorn för hon får faktiskt fixa det på något vis. För jag kommer verkligen inte kunna läsa upp en hundrapoängskurs nu sista tiden som är kvar av skolan, för jag förstår verkligen ingenting av kursen. ARG :@

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska skriva om, jag ska nämligen hålla ett tal i morgon på skolan. Jag är inge pepp alls inför det, men det är bara att göra det.

Just ja, i måndags så klickade jag hem löshår. Ska ha det till balen :) Har ju klippt av mitt eget hår :(



theodor bergström, jag älskar dig ♥


elinmariaeriksson♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0