100215


Första skoldagen efter praktiken var helt okej, vi hade svenska på morgonen där några redovisade, sen efter lunch hade vi idrott där det var dans.

På skolan idag tog jag och Viktoria reda på vad vi har för betyg i alla ämnen, det var inte något dåligt vi fick höra! Jag har åtta VG och ett MVG, det är verkligen inte dåligt för att vara mig. Jag är så otroligt stolt över mig själv! Jag är också väldigt glad för Viktorias skull, grattis vännen :)

När skolan var slut skulle vi gå och träna, men det var så sjukt mycket folk där. Vi hade ingen lust att stå i kö för att träna heller, så vi gick runt lite på stan innan våra bussar rullade hem :)

Idag köpte jag en ny plånbok/liten party väska, mascara, örhängen och en ring :) Alltid kul att shoppa något.

Pratade med mamma för en stund sen, hon berättade att lill killen har krampa ikväll :( Han gjorde allt möjligt så dom har fått städat och donat. Jag tycker så otroligt synd om honom, och man kan ju inte göra någonting heller, verkligen ingenting :(




Nu ikväll har jag pluggat lite och nu sitter jag bara och väntar på att prinsen ska komma hem :) Ska nog beställa hem lite grejer när han kommer.



elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0