100214


Hej hej!

I fredags när jag hade praktik gick jag hem till mamma på lunch för jag kunde ju inte äta riktig mat ;) Så när jag kom hem körde mamma ner mig på ica för att hämta ut ett paket :) I det låg det ett par skor och två väskor :)



Klackarna är höga, 13 cm.

När vi var på ica bestämde jag mig för att följa med mamma och pappa till Krokis över helgen också :) Så när jag slutade praktiken åkte jag, syster och mamma till stan, jag skulle hämta packning och dom skulle på bolaget. Men innan vi var hemma hade jag köpt mig två par nya skor och lite andra småsaker.

Försöker att ladda upp bilder på skorna, men nu går det tydligen inte ladda upp bilder längre "/ Ni får se dom någon annan dag :)

I stugan har vi bara tagit det lugnt, spelat wii, grillat, varit ute, busat med hundarna, kikat på tv och sovit ;)

När vi åkte hem från stugan så åkte vi på dollar :) När vi kom till Brunflo så blev det middag, sen fick jag åka med mamma in till stan :)

Just nu sitter jag här och väntar på att prinsen ska komma hem, han slutar jobba halv 12. Då borde jag ligga och sova :)

Jag älskar dig Theodor Bergström♥


elinmariaeriksson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0