100211


Igår så glömde jag berätta att jag fått min "volume master" :) Jag har inte testat den än men det lär väl bli någon dag framöver :)

Idag var jag hos tandläkaren, jag vet inte allt vad dom gjorde, men just nu har jag riktigt ont. Pappa körde som sagt in mig för att han skulle ju betala, sen också för att jag skulle hinna till Brunflo till klockan 14, för att jobba. Det kostade 1500 kronor, för att byta lite grejer "/ haha :P

Det gick bra att jobba idag, fast det gör det ju varje gång :) Imorgon är det min sista dag på praktiken, riktigt tråkigt :(

Nu väntar sängen, jag måste börja lägga mig tidigt nu, för jag är riktig seg på morgonen "/ Sååå, gonatt :)



Jag älskar dig ♥

elinmariaeriksson♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

vart hade du beställt den nu då? :)

2010-02-15 @ 19:17:21
URL: http://viktoriaespemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0